پایان نامه اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی…

پایان نامه تحصیلی جهت اخذ مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی عمومی عنوان: اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی ۸۷-۱۳۸۶ فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه… ۴

بیان مسأله… ۵

اهمیت و ضرورت تحقیق… ۶

اهداف پژوهش… ۷

– هدف کلی… ۷

– اهداف جزئی… ۷

سؤالات پژوهش… ۷

فرضیه های پژوهش… ۸

تعریف متغیر… ۸

– تعریف نظری… ۸

– تعریف عملیاتی… ۸ فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه… ۱۰

بخش اول: سوابق نظری… ۱۰

تاریخچه طرح هوش هیجانی… ۱۰

تعاریف هوش هیجانی… ۱۳

خصایصی که هوش عاطفی را می سازند… ۱۴

گستره هوش هیجانی… ۱۵

هوش هیجانی و توانایی شغلی… ۱۵

هوش هیجانی و موفقیت زناشویی… ۱۶

هوش هیجانی و اختلال های روانی… ۱۶

هوش هیجانی و حافظه… ۱۷

هوش هیجانی و آینده… ۱۷

آموزش و پرورش و افزایش هوش هیجانی… ۱۷

نقش مدرسه در پرورش هوش هیجانی… ۱۹

هوش هیجانی از دیدگاه بار-اُن… ۲۰

مشخصات هوش هیجانی بار- اُن… ۲۱

حیطه های پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن… ۲۲

نحوه نمره گذاری پرسشنامه… ۲۳

معرفی سئوالات مربوط به هر مقیاس… ۲۴

کلید نمره گذاری آزمون هیجان بهر بار-اُن… ۲۵

ارزیابی پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن… ۲۶

لزوم هنجاریابی پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن… ۲۶

بخش دوم: سوابق پژوهشی… ۲۷

پژوهش های خارجی… ۲۷

پژوهش های داخلی… ۳۳ فصل سوم: روش شناختی تحقیق مقدمه… ۴۰

روش تحقیق… ۴۰

جامعه تحقیق… ۴۰

نمونه تحقیق… ۴۰

روش نمونه گیری… ۴۱

ابزار پژوهش… ۴۱

روش اجرای تحقیق… ۴۲

روش های تجزیه و تحلیل داده ها… ۴۲ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها مقدمه… ۴۵

۱- ماتریس همبستگی سئوالات آزمون با هم و با نمره کل… ۴۶

۲- ماتریس همبستگی خرده مقیاس ها قبل از تحلیل… ۴۶

۳- محاسبه پایایی کل آزمون… ۵۱

۴- تحلیل پایایی درونی مقیاس های پرسشنامه هوش هیجانی… ۵۲

۵- شاخص های توصیفی خرده مقیاس ها و میانگین کل هوش هیجانی… ۵۳

۶- ماتریس همبستگی کل خرده مقیاس ها با هم و با نمره کل… ۵۴

۷- تحلیل عوامل به روش مؤلفه های اصلی و چرخش واریماکس… ۵۴

فرضیه های تحقیق… ۵۵

نتیجه نهایی تحلیل پرسشنامه… ۵۷ فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری مقدمه… ۵۹

مروری بر تحقیق… ۵۹

بحث و نتیجه گیری… ۶۰

پیشنهادات تحقیق… ۶۱

– پیشنهاد به والدین… ۶۱

– پیشنهاد به دانش آموزان… ۶۲

– پیشنهاد به معلمان… ۶۲

– پیشنهاد به مسئولین آموزش و پرورش… ۶۲

– پیشنهاد برای تحقیقات آینده… ۶۳

محدودیت های تحقیق… ۶۳

– محدودیت های تحت کنترل پژوهشگر… ۶۳

– محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر… ۶۴

منابع و مآخذ… ۶۵

منابع فارسی… ۶۵

منابع انگلیسی… ۷۰

منابع اینترنتی… ۷۱

ضمائم… ۷۲

معرفی نامه از دانشگاه…

معرفی نامه از آموزش و پرورش…

نمونه ای از پرسشنامه…

نمونه ای از پاسخنامه…

جدول ها و نمودارهای تحقیق…

– ماتریس همبستگی سئوالات آزمون با هم و با نمره کل…

– ماتریس همبستگی خرده مقیاس ها قبل از تحلیل…

– محاسبه پایایی کل آزمون…

– تحلیل پایایی درونی مقیاس های پرسشنامه هوش هیجانی…

– شاخص های توصیفی خرده مقیاس ها و میانگین کل هوش هیجانی…

– ماتریس همبستگی کل خرده مقیاس ها با هم و با نمره کل…

– تحلیل عوامل به روش مؤلفه های اصلی و چرخش واریماکس…

– خلاصه مطالعه سموعی ۱۳۸۲…

مقالات انگلیسی

خرید

مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد