فصل اول (معیار سازی تست نامیدن اسامی و افعال)
1-1 بیان مسئله 1
2-1 کاربردهای عمومی 1
3-1 تعریف مفاهیم 3
فصل دوم (مباحث نظری)
1-2 مقدمه 6
2-2 مدل پردازش واژگانی 11
3-2 مکانیسم های پردازش واژگان 13
– سطح بازشناسی 13
– پردازش معنایی 14
– برونداد واژگان 14
4-2 آسیب ها 15
– سطح بازشناسی 15 – درونداد واژگانی 18
– پردازش معنایی 19
– برونداد واژگانی 22
5-2 کاربردهای کلینیکی مدل واژگانی 24
– جدول ارزیابی تکالیف واژگانی 26
فصل سوم (معرفی تست)
1-3 مقدمه 27
2-3 موارد کاربردی مجموعه 29
3-3 ساختار تست 31
– انتخاب گزینه 31
– طبقه بندی اطلاعات قراردادی 35
– شکل دستوری افعال در مجموعه 37
4-3 ساختار لیست های تطبیق داده شده 42
– بسامد 42
– سن فراگیری 44
– میزان آشنایی 46
شاخصهای دیگر 47
– قابلیت تصور 47
– پیچیدگی بینایی 49
5-3 زیرگروه لیست ها 50
6-3 اطلاعات بدست آمده از شرکت کنندگان مسن بدون آسیب مغزی 51
7-3 نحوه استفاده و اجرای این مجموعه بعنوان یک وسیله ارزیابی 52
8-3 فرمهای معرفی 53
9-3 راهنمائی هایی برای ارزیابی و آزمودن بیماران زبان پریش 54
10-3 ارزیابی رفتارهای بیمار زبان پریش 55
فصل چهارم (اجرای تست)
1-4 ساختار تست اسامی و افعال 56
– شماره آیتم مواد آزمون 56
– هدف 57
– پاسخ اولیه 57
– مدت زمان ارائه پاسخ 57
– یادآوری 57
2-4 شرایط تحصیلی و سنی شرکت کنندگان 59
3-4 جداول ارزیابی 60
نامیدن اسامی 61
نامیدن افعال 68
فصل پنجم (بحث و نتیجه گیری)
1-5 تهیه جدول آماری 72
2-5 نتیجه گیری 72
3-5 جداول نتایج
تست نامیدن اسامی 74
تست نامیدن افعال 78
واژه نامه 80
منابع 80