مقاله مدیریت امور اداری…

مقدمه

در هر اداره و سازمان انجام امور و ارائه خدمات عمومی ضروری است زیرا بدون فعالیت این بخش فعالیت سایر بخش ها غیر ممکن خواهد بود

اهم وظایف و اختیارات

۱- تهیه و تدوین بودجه سالیانه و پیشنهاد آن به رئیس واحد

۲- اظهار نظر در مورد سازمان و تشکیلات واحد و بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز واحد

۳- اجرای عملیات مالی واحد و مراقبت در رعایت مقررات مالی

۴- تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات واحد

۵- تهیه و تدارک نیازمندیهای واحد برابر ضوابط مربوط

۶- نظارت دقیق بر کمیسیون معاملات واحد

۷- انجام کلیه امور حقوقی واحد و استفاده از نظرات متخصصین و دفتر حقوقی سازمان مرکزی در مواقع لزوم

۸- همکاری با رئیس واحد برای اجرای هر چه بهتر وظائف مربوط به بخشهای ستاد واحد

خرید

مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد