بررسی راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها…

بررسی راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها فرمت: word قابل ویرایش فهرست مطالب عنوان چکیده تحقیق فصل اول- کلیات وروش تحقیق فصل دوم- بررسی ادبیات تحقیق فصل سوم- یافته های پژوهشی فصل چهارم – نتیجه گیری و پیشنهادات منابع و مآخذ

پیوست ها

پیوست ۱- تلخیص داده های روش شناسی و محتوایی

چکیده تحقیق: عنوان تحقیق «راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» است که با روش فراتحلیل (Meta-Analysis) انجام شده است.

هدف فراتحلیل حاضر نیل به نتایج کلی و کاربردی از طریق ترکیب منابع و مطالعاتی است که در داخل کشور در زمینه « توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» صورت گرفته است.

این فراتحلیل که از طریق بررسی و ارزیابی ۴۸ اثر علمی انجام شد دو بُعد روش شناختی و محتوایی را مد نظر قرار داد. در بُعد روش شناختی نتایج نشان داد که مطالعات مورد بررسی در عین حال که انباشت خوبی از ایده های نظری و راهکارهای عملی را ارائه می کنند دارای اشکالات و نواقص متعددی هستند از جمله: عدم سازگاری بین اهداف، چارچوب نظری، روش تحقیق، نتایج و راهکارها- بدیهی بودن بسیاری از فرضیه ها- عدم استفاده از تکنیک های پیشرفته تجزیه و تحلیل- مناسب نبودن حجم نمونه – اتکا به روش های نظری و .

خرید

مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد