ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل سود شرکت ها در حوزه تنگه تایوان با استفاده از سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان…

دسته: مقالات ترجمه شده

حجم فایل: 522 کیلوبایت

تعداد صفحه: 15

چکیده

با تکامل اقتصاد جهانی و چالشهای جدید اتفاق افتاده، که تایوان نیز برای تثبیت خود در بازار جهانی و بین اللملی از این قاعده مستثنی نیست. این پژوهش با هدف پاسخگوئی توسعه مسیر فرایند فی مابین شرکتهای تایوانی، کارخانجات چینی و شرکتهای حمل کالا انجام گرفته است. این یک استراتژی بسیار مهم برای شرکت های تایوان جهت ارتباط با صنایع نوظهور چین و جهانی شدن است.

تولید و بازاریابی استراتژی باید انجام شود و نزدیک به بازار واکنش نشان داد، علاوه بر این، مدیر شرکت باید به خوبی آگاه از حرکت این صنعت در سراسر جهان، و قادر به ادغام تمام منابع در دسترس است. علاوه بر مدیریت منابع انسانی، امور مالی، مواد، فنآوری اطلاعات، و تولید در یک شرکت، شرکت باید بتواند در بعد عمودی در دو حیطه فرآیندهای بالادستی و پایین دستی شرکت به ارائه یک مدل زنجیره عرضه و عملیات کامل دست یابد، بنابراین داشتن اطلاعات کافی در طول فرآیند برای تصمیم گیری مدیریت الزامی است.

برای سازمانهای حوزه تنگه تایوان، بسیار لذت بخش است که کارخانه خود را با بهره بردن از امکان پرداخت هزینه های کم به چین منتقل نماید، در عین حال مشکلات اجرایی را نیز نمی توان نادیده گرفت. این پایان نامه اختصاص داده شده به توضیح های و نیز مرتب سازی مطالعات انجام شده قبلی در ERP انگیزه شرکتهای حوزه تنگه تایوان در بحث استفاده از سیستم همین زمینه.

ERP این متن می تواند به عنوان یک مرجع قابل استناد برای شرکت هائی که در تنگه تایوان برای نصب سیستم های برنامه ریزی اقدام می کنند و این کار را با هدف بهبود اثر بخش استراتژی خود انجام می دهند باشد. تجزیه و تحلیل های این مقاله براساس پرسشنامه ها، و مصاحبه با کارمند و جمع آوری و بررسی منافع مدیریت مورد مطالعه حوزه تنگه تایوان و نیز استفاده از تجارب دیگر شرکتها است. نتایج حاصله تاکید بر ضرورت اجرا سیستم برنامه ریزی منابع سازمان دارد. ازجمله تقویت کنترل داخلی و کاهش ریسک عملیاتی بوده، از دیگر نتایج آن افزایش ارزش سرمایه گذاری، ERP مزایای اجرای افزایش کیفیت تصمیم گیری و سرعت بخشیدن به توانایی واکنش سازمان و افزایش مزیت رقابتی با اطلاعات کامپیوتری می باشد. با توجه به دستاورد های فوق شرکت می تواند در این مرحله دشوار اقتصادی؛ کنترل لحظه ای اطلاعات در دست داشته و نیز پاسخگوی تغییرات آنی بازار جهانی باشد.

خرید

مطالب مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد