ترجمه مقاله مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری

ترجمه مقاله مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری

  • عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models
  • عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری: یک بررسی انتقادی
  • دسته: اقتصاد – حسابداری
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل، روشی است که به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است.این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد.در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد.

کلیدواژه

شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.35 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری
عنوان انگلیسی مقاله: A new measure of brand personality عنوان فارسی مقاله: مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری. دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 31 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه در پاسخ به انتقاد از مقیاسهای شخصیت علامت تجاری که دربرگیرنده جنبه های دیگر علاوه بر شخصیت علامت تجاری است، یک نام علامت تجاری جدیدی را که شامل آیتم های شخصیتی است را گسترش دادیم. پاسخ دهندگان بلژیکی (n=12,789) در مطالعه ای از 193 علامت علامت تجاری شرکت کردند. مقیاس جدید متشکل از پنج عامل است ...
ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری
عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند در مورد انجام تعهدات خود، و همچنین بررسی مکانیسمی برای افزایش رفتارهای اعتماد سازی به برند تجاری (به عنوان مثال تمایل به خرید مجدد، تبلیغات مثبت درباره برند و انتقاد های سازنده) می باشد. ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد