تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در فروش محصولات

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در فروش محصولات

مقدمه

در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است. تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.

از این رو، مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی، تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست. در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد، نیازمند «بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر، ایران و اسلام» است؛ البته با «یک رویکرد حقوقی».

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.08 مگابایت
  • شماره ثبت: 706

دانلود فایل

مقالات مشابه

بررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری-4493
اطلاعات فایل نویسنده: اقدس خانی دسته بندی: علوم انسانی قیمت: 14900 تومانتعداد صفحات : 236 فرمت : word فهرست مطالب : فصل اول بیان مسأله اهمیت موضوع ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق فرضیات تعاریف عملیاتی شاخص سازی چارچوب نظری مدل تحقیق فصل دوم ادبیات و پیشینه پژوهش بخش اول: تبلیغات تعریف تبلیغات سابقه ی تبلیغات تجاری در جهان تاریخچه ی تبلیغات در ایران اهداف تبلیغات عناصر موجود در پیام تبلیغاتی فنون تبلیغات الگوهای تبلیغ انواع تبلیغات انواع تبلیغات براساس محدوده ی تحت پوشش تبلیغات براساس نوع ارائه پیام انواع تبلیغات بر مبنای بازار هدف انواع تبلیغات براساس نوع ...
مقاله نقش تبلیغات در بازاریابی‎-3964
اطلاعات فایل نویسنده: محسن صادقی دسته بندی: مدیریت قیمت: 9000 تومانعنوان مقاله: نقش تبلیغات در بازاریابی قالب: Word تعداد صفحات: 92 شرح مختصر : «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد