ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری

ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای سایبری

  • عنوان انگلیسی مقاله: Monitoring Public Opinion in Cyberspace: How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge
  • عنوان فارسی مقاله: نمایش افکار عمومی در فضای سایبری، چگونه روابط عمومی شرکتی با این چالش روبرو می گردد.
  • طبقه بندی موضوعی: علوم اجتماعی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه: 19
  • دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله

چکیده ترجمه

از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به فزونی می باشد. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کند که از طریق آن شهرت و آوازۀ تشکیلاتی خود را نشان دهند. به عنوان قلمرویی که بخش عمومی دارای صدای مطلق می باشد، شبکه های اجتماعی چالش های جالب توجهی را برای شاغلانی که به بررسی شهرت سازمانی می پردازند، نشان می دهد. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان (در 500 تا 1000 شرکت امریکایی که از نظر فروش در صدر قرار داشتند) بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند می باشد. علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد.

رسانه های اجتماعی و شبکه های آنلاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. طبق گزارش شرکت وب- پیگردی تکنوراتی (Technorati) تقریبا حدود 2 سل قبل 59.8 میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و 175,000 بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند (سانتورا، 2006). از زمان این گزارش، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا 184 میلیون بلاگ (سانتورا، 2006). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی 26 میلیون می باشد. علاوه بر این در سال 2008، 77 میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.

با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت می کنند، مشخص نیست. احتمالا در بزرگترین مطالعه ای که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media، 2005)، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات، علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آنلاین، سریعا در حال انتشار است.

بیشترین نگرانی که در این مورد وجود داشت بعد از نگرانی در مورد بدهی های قانونی، به زمان مورد نیاز برای اختصاص به بلاگ مربوط میشد. صنایع غالبی که از بلاگ ها استفاده می کنند شامل نرم افزار، تکنولوژی، بازاریابی، کالاهای مصرفی و صنعت بود (Backbone Media,2005).

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.26 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی
عنوان انگلیسی مقاله: Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students عنوان فارسی مقاله: رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی؛ نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان. دسته: علوم اجتماعی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با جوامع راهبردی، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و هینسون (2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های ...
بنیان های بازاریابی رسانه های اجتماعی-4576
اطلاعات فایل نویسنده: م.رضایی دسته بندی: مقالات ISI قیمت: 16000 تومان سال انتشار :سال 2014 فرمت فایل ترجمه:Word تعداد صفحات ترجمه: 20 اصل مقاله لاتین :pdf منبع: Sciencedirect عبارات کلیدی بازاریابی الکترونیکی رسانه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد