پاورپوینت پیکره بندی تایمر / کانتر ها در میکروکنترولر های سری AVR به همراه تصاویر آموزشی…

دسته: برق

حجم فایل: 59 کیلوبایت

تعداد صفحه: 90

چکیده:

AVRها نهایتا دارای سه تایمر / کانتر هستند (به جز MEGA128 که 4 تایمر دارد).

به علت وجود این سه تایمر /کانتر در میکرو نمونه AT90S8535 در این بخش قصد داریم به معرفی تمام تایمر کانتر ها و رجیستر های مربوطه و سپس پیکره بندی آنها در محیط BASCOME بپردازیم

خرید

مطالب مرتبط

پایان نامه بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن وتفاسیر شیعه وسنی…

دسته: علوم انسانی

حجم فایل: 476 کیلوبایت

تعداد صفحه: 171

زکات پس از نماز، از فروع بسیار مهم دین اسلام است. همراهی زکات با نماز در بسیاری از آیات، بیانگر این است که نمازگزار تا از سَرِ اخلاص و عبودیت زکات ندهد، نمازش پذیرفته نیست و به عرش نخواهد رسید. برای رسیدن به جامعه نمونه اسلامی، باید دیدگاه های دین اسلام را در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… بررسی و بر اساس آن ها، راهکارهایی عملی در این زمینه ها ارائه کرد. پرداخت زکات و مصرف آن در امور تعیین شده، در محرومیت زدایی تأثیر بسزایی دارد. یکی از وظایف اصلی حکومت های اسلامی در طول تاریخ نیز جمع آوری زکات و رساندن آن به دست محرومان بوده است.

فقیهان بزرگ اسلام در کتاب های خود، زکات را یکی از ارکان اسلام و از واجبات دین شمرده و منکر زکات را (با آگاهی از وجوب آن) کافر دانسته اند. حتی برخی از ایشان، با استناد به احادیثی، خودداری کننده از پرداخت زکات را) گرچه کم باشد (کافر خوانده و گفته اند که وی یهودی و نصرانی می میرد.

زکات که گاه در قرآن کریم و متون روایی از آن به صدقه تعبیر شده است، شامل گندم، جو، خرما، کشمش، شتر، گاو، گوسفند، سکه طلا و نقره می شود. درباره این موارد، در جای خود توضیح کامل و کافی داده خواهد شد. مسلمان با پرداخت زکات، اموال خود را پاک می سازد و از آثار مادی و معنوی آن بهره مند می شود. در نظام حکیمانه اسلام، افراد جامعه که متناسب با استعدادهایشان به فعالیت های گوناگون اقتصادی مشغول هستند، وظیفه دارند بخشی از اموال خود را در راه سودرسانی همگانی و رفع نیاز نیازمندان به مصرف برسانندزکات از مصادیق بارز صدقات است که به عنوان پشتوانه مالی برنامه های اجتماعی، در اصلاح ساختار جامعه و تطهیر زندگی، تزکیه نفوس و تألیف قلوب مردم، نقش به سزایی دارد.

کثرت وجود تعابیر بلند و عبرت آموز از قبیل بلا گردان فرد و جامعه، زمینه ساز نزول رحمت و برکت، عامل توسعه عمر و گسترش زندگی، تجارت مستقیم با خداوند، ذکر عملی و… که در لسان آیات و روایات، عمق باور مؤمنان و عرف جامعه، در شأن این واجب الهی، جاری و ساری است از جایگاه ویژه این عبادت اجتماعی و ضرورت اهتمام به آن خبر می دهد. این مقالة مختصر در این راستا احکام فقهی زکات از منظر قرآن وتفاسیر شیعه وسنی را تحلیل و بررسی می‌کند.

خرید

مطالب مرتبط

نقشه کاربری اراضی شهرستان گیلانغرب…

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 212 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

راهنمای استفاده:

این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.

محتوای فایل:

لایه پولیگونی با پسوند “shp” و قابل ویرایش در نرم افزار GIS

خرید

مطالب مرتبط

توزیع پوآسون و نرمال…

طبقه بندی: آمار

توزیع پواسن

متغیر تصادفی پوآسن

توزیع نرمال

متغیر تصادفی نرمال متغیر نرمال استاندارد

موارد استفاده توزیع نرمال

توزیع نرمال به صورت تقریبی از توزیع دو جمله ای

سطح زیر منحنی نرمال

تعریف و ویژگیهای توزیع پواسون

میانگین و واریانس

تابع مولد گشتاورها

تقریب پواسون برای توزیع دو جمله ای

تابع چگالی پواسن

توزیع پواسن به عنوان تقریبی از توزیع دو جمله ای

سطح ویژه زیر منحنی نرمال

توزیع نرمال استاندارد

خرید

مطالب مرتبط

دانلود طرح کارآفرینی تأسیس درمانگاه…

1- خلاصه طرح – 1

2- مقدمه -–2

3- تاریخچه و معر فی کالا — 3

4- اهداف – 4

5- دلایل طرح -–4

6- اهمیت طرح – 5

7- فرآیند تولید و خدمات -–5

8- مواد اولیه -– 6

9- سرمایه گذاری ثلبت (زمین – مستغلات – ساختمان) – 7

10- سرمایه گذاری ثابت (ماشین آلات) -7

11- سرمایه گذاری ثابت (تجهیزات) -– 8

12- جدول هزینه های قبل از بهره برداری — 9

13- جدول حقوق پرسنل – 9

14- جدول هزینه های ثابت — 10

15- جدول هزینه های متغیر — 11

16- جدول سرمایه درگردش -–11

17- جدول ا ستهلاک -11

18- جدول کل سرمایه گذاری –12

19- محاسبه نقطه سر به سر –12

20- جدول تولید یا خدمات -13

21- تعین قیمت تمام شده –13

22- قیمت و چگونگی فروش -–13

23- سود -14

24- بازده سرمایه -14

25-برگشت سرمایه -–14

26- حاشیه سود -15

27- محل اجرای طرح -15

28- تعداد شرکاء -15

29- پیش بینی بودجه -16

30- پیش بینی منابع مالی –16

31- پیش بینی تکنولوژی -–16

32- محل تاًمین و چگونگی تهیه آن -17

33- ظرفیت -–17

34- کیفیت -17

35- محل تاًمین و چگونگی تهیه آن -18

36- مشتریان بالفعل و بالقوه –18

37- معرفی بازار هدف -18

38- انتخاب بازار هدف -19 39- شناخت رقبا -19

40- تحقیقات بازاریابی -–19

41- ارائه راه کار مناسب برای ایجاد نیاز -–19

42- شناخت نیازها -20

43- ارائه راه کار مناسب برای ایجاد پاسخگویی نیازها –20

44- شناخت معیارهای مشتریان -–20

45- بازاریابی -20

46- خدمات پس از فروش –21

47- میزان سود مورد نیاز و مورد انتظار -–21

48- مقایسه سود با صنعت مشابه –21

49- مقایسه سود با بازار مشابه -–22

50- نحوه تقسیم سود -22

منابع

خرید

مطالب مرتبط