دسته: کامپیوتر
حجم فایل: 2223 کیلوبایت
تعداد صفحه: 200
پروژه بزرگ کودکستان و ذخیره اطلاعات در دیتابیس بصورت دایمی
پروژه کتابخانه
سورس کدهای لینک لیست های یک و دو طرفه
دفترچه تلفن
پروژه ثبت حساب های بانکی
XOXبازی
دسته: عمومی
حجم فایل: 25 کیلوبایت
تعداد صفحه: 2
این بانک جدید ترین بانک تهیه شده توسط ما در سال 93 میباشد و شامل ایمیل تمام کسانی است که ایمیل ها را باز کرده و پاسخ داده اند.
فهرست مطالب:
مقدمه… ۱
چکیده… ۲
ارزشیابی… ۳
مواردی که در ارزشیابی ها باید رعایت کرد… ۴
دسته بندی ارزشیابی های آموزشی… ۵
اهمیت ارزشیابی تکوینی… ۵
فوائد ارزشیابی تکوینی… ۶
چه موقع ارزشیابی معتبر است… ۷
ارزشیابی توصیفی… ۸
کاربرد ارزشیابی توصیفی… ۹
ابزارهای ارزشیابی توصیفی… ۱۰
معیارهایی برای ارزشیابی پوشه ای… ۱۱
پروژه… ۱۳
چگونگی ارائه یک پروژه… ۱۳
سنجش عملکرد… ۱۵
هدف از سنجش عملکرد… ۱۵
انواع آزمون های عملکردی… ۱۶
نتیجه گیری… ۱۹
پیشنهاد… ۲۰
منابع… ۲۱
پی نوشت… ۲۲
مقدمه
بسیاری از شرکت ها و موسسات دارای حجم انبوهی از اطلاعات هستند. با گسترش سیستمهای پایگاهی و حجم بالای داده های ذخیره شده در این سیستم ها، به ابزاری نیازاست تا بتوان این داده ها راپردازش کرد و اطلاعات حاصل از آن را در اختیار کاربران قرار داد. معمولا کاربران پس از طرح فرضیه ای بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات یا رد آن می پردازند، در حالی که امروزه به روشهایی نیازداریم که به اصطلاح به کشف دانش بپردازند یعنی روشهائی که با کمترین دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بیان نمایند. یکی از روشهای بسیار مهمی که با آن می توان الگوهای مفیدی را در میان داده ها تشخیص داد، داده کاوی است، این روش که با حداقل دخالت کاربران همراه است اطلاعاتی را در اختیار آنها وتحلیل گران قرار میدهد تا براساس آنها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمانشان اتخاذ نمایند. باید توجه داشت که اصطلاح داده کاوی زمانی به کار برده می شود که با حجم بزرگی از داده ها، در حد مگا یا ترابایت، مواجه باشیم. در تمامی منابع داده کاوی بر این مطلب تاکید شده است. هر چه حجم داده ها بیشتر و روابط میان آنها پیچیده تر باشد دسترسی به اطلاعات نهفته در میان داده ها مشکل تر می شود و نقش داده کاوی به عنوان یکی از روشهای کشف دانش، آشکارتر می گردد.
1.2.تعریف مسائله و بیان سوال های اصلی تحقیق
یکی از مباحث مهم در بانکداری الکترونیکی بحث مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. به عبارتی کامل تر مدیریت ارتباط با مشتری یک روش، یک نظام و از همه مهم تر یک راهبرد در کسب و کار است که هدف آن طبقه بندی مشتریان و مدیریت آن ها به منظور بهینه سازی ارزش مشتری در دراز مدت، و بهرگیری سازمان از آن است. مدیریت ارتباط با مشتری، در واقع در فرایند های پیدا کردن مشتری، نزدیک شدن به آن، مدیریت و ایجاد رضایت در مشتریان و نگهداری آن ها است] 1 [. ادلیستن این فرایند را تحت عنوان چرخه حیات مشتری این گونه بیان می کند: بدست آوردن مشتری، افزایش ارزش مشتریان و نگهداری مشتریان خوب.
برای هر مشتری، سازمان باید قادر باشد به سوالاتی نظیر زیر پاشخگو باشد؟
1-آیا مشتری سود ده است؟
2-چرا مشتری این کسب و کار را با سازمان انجام می دهد؟
3-مشتری چه چیزی را دوباره سازمان دوست دارد؟
4-آیا مشتری این کسب و کار را با رقبای سازمان هم انجام می دهد؟
خلاصه
این تحقیق استانداردهای حسابداری مربوط به ارزیابی دارائی را از لحاظ ثبات رویه با اهداف بیانیه های مالی و مفهوم اندازه گیری درآمد بررسی می کند. تجزیه و تحلیل مفهومی «درآمد اقتصادی»و «درآمد تحقق یافته » منتهی به ارتباط آخرین مفهوم درآماده کردن سرمایه گذاران با اطلاعات مناسب برای ارزیابی شان از شرکت می گردد.
بنابراین مفهوم قدیمی تحقیق یا بازیافت تغییر میکند تا نیازهای مهم حسابداری بازار به بازار را برآورده سازد. نتیجه یک سرمایه گذاری درمقایسه با انتظارات پیش بینی شده زمانی که از ریسک ذاتی تجاری آزاد می شود، بطور تحقق یافته تلقی می گردد. درآمد تحقق یافته میزانی را که تاآن حد به نتایج مورد نظر نائل آمده تسخیر میکند.
این مفهوم تغییر یافته که در ارزیابی دارائی های تجاری فیزیکی و دارائی مالی بکار میرود، مطابق با ماهیت سرمایه گذاری طبقه بندی می شود. این تحقیق نشان میدهد که ویژگی های مختلف اندازه گیری طبق مفهوم درآمد تحقق یافته، سازگار می باشند و به این نتیجه میرسد که یک کاربری ثابت از مفاهیم بنیادی مهمتر از یکنواختی یک ویژگی خاص است.