گیربکس طراحی شده در SolidWorks (سالیدورکس) و CATIA (کتیا) - 26…

دسته: مکانیک

حجم فایل: 1023 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

برج ایفل طراحی شده در SolidWorks و CATIA

قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO

همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

آماده جهت رندرگیری

برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود

قیمت: 3,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

نقشه کاربری اراضی شهرستان آبادان…

دسته: جغرافیا

حجم فایل: 227 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

راهنمای استفاده:

این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.

محتوای فایل:

لایه پولیگونی با پسوند “shp” و قابل ویرایش در نرم افزار GIS

خرید

مطالب مرتبط

گزارش کارآموزی کنترل الکترونیکی موتور…

چکیده:

با پیشرفت تکنولوژی و علوم در ابعاد گوناگون بخصوص الکترونیک و نفوذ آن به علوم دیگر مانند مکانیک به عنوان کنترلر؛ که با دقت، سرعت، صرف هزینه کم و بهره وری بالا، بهترین راندمان را ارائه می دهد، موتورهای دیزل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با ورود الکترونیک به دنیای دیزل با بالا رفتن دقت و سرعت کنترل؛ مصرف سوخت کم، شتاب گیری بالا، صدای کم، آلودگی پائین و بطور کلی راندمان موتور، افزایش می یابد. ز آنجا که این سیستم ها انحصاری می باشد می بایست برای آشنایی با آنها به اطلاعات شرکت سازنده متکی بود. البته برای جامع بودن این اطلاعات می توان اطلاعات چند شرکت را جمع آوری و مقایسه نمود. برای عیب یابی وتعمیرات اینگونه سیستم ها نیاز به عیب یاب های الکترونیکی می باشد. با این وجود باید با نحوه عملکرد و ساختار این سیستم ها آشنایی کامل داشت. در این پروژه با برخی از انواع این سیستم ها آشنا می شویم.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول کنترل الکترونیکی دیزل EDC (Electronic Diesel Control)

۱-۱ نگاه اجمالی به سیستم

۱-۲ الزامات

۱-۳ بخش های سیستم

فصل دوم واحد کنترل الکترونیکی ECU (Electronic Control Unit)

۲-۱ وضعیت عملکرد

۲-۲ طرح و ساختار

۲-۳ پردازش داده ها

۲-۴ عملکرد EDC

۲-۵ انتقال اطلاعات به سیستم های دیگر

فصل سوم حسگرها (Sensors)

۳-۱ کاربردهای خودرویی

۳-۲ حسگرهای دما

۳-۳ حسگرهای فشار از نوع میکرومکانیکی

۳-۴ حسگرهای زاویه و دور موتور از نوع القایی

۳-۵ حسگر مرحله از نوع هال HALL

۳-۶ حسگرهای پدال گاز

۳-۷ اندازه گیر جرم هوا از نوع لایه داغ (فیلم داغ) HFM۵

فصل چهارم عملگرها (Actuators)

۴-۱ عملگرهای الکترونیوماتیک (برقی- بادی)

۴-۲ شیر EGR

۴-۳ دریچه گاز

۴-۴ دریچه مانیفولد ورودی

۴-۵ سیستم های ترمز

۴-۶ کنترل پروانه FAN

۴-۷ سیستم های کمک استارت

نتیجه گیری نهایی و پیشنهادها

فهرست منابع و مراجع

واژه نامه انگلیسی به فارسی

خرید

مطالب مرتبط

ارائه روشی برای طراحی مبتنی بر سرویس (پایان نامه فناوری اطلاعات)…

مقدمه

در طول چهار دهه اخیر، میزان پیچیدگی نرم افزارها بصورت صعودی افزایش یافته و تقاضا برای نرم افزارهای قدرتمندتر بیشتر شده است. در این میان، به نظر می رسد که روشهای قدیمی جوابگوی نیازهای در حال رشد کنونی نیستند و نیاز به ایجاد و بکارگیری روشهائی است که بوسیله آنها بتوان بر این پیچیدگیها بصورت کاراتر و در زمانی کوتاهتر غلبه کرد. از سوی دیگر امکان کنار گذاشتن یکباره سیستمهای نرم افزاری موجود که تا به حال مشغول سرویس دهی به مشتریان بوده اند، وجود ندارد و می بایست سیستمهای جدید را بصورت یکپارچه و در کنار همین سیستمهای فعلی بوجود آورد. معماری سرویس گرا، با تکیه بر اصول سرویس گرائی و محاسبات و سرویس های توزیع شده و بر پایه پروتکلهای شبکه و لایه های منطقی سرویس و همچنین زبانهایی که تولید نرم افزارهای توزیع شده را فراهم می کنند، به عنوان راه حلی مناسب جهت از میان برداشتن مشکلات و مسائل مذکور مطرح گردیده است[20,21]. SOA مجموعه ای از اصول، نظریه ها و تکنیکهایی را فراهم می کند که فرایندهای کسب و کار، اطلاعات و دارایی های تشکیلات بتوانند به شیوه مؤ ثری سازماندهی شوند و این فرایندها می توانند برای پشتیبانی از طرحهای استراتژیک و سطوح بهره وری که در محیطهای رقابتی کسب و کار مورد نیاز هستند. گسترش داده شوند. بسیاری از تشکیلات اقتصادی در استفاده اولیه شان از SOA چنین پنداشتند که از مولفه های موجود به عنوان سرویس وب می توانند استفاده کنند و عنوان کردند تنها با ایجاد سرویسهای پوشاننده و رها کردن مولفه های زیرین غیر قابل دسترس, این کار عملی خواهد بود. در نتیجه پیاده سازی لایه نازکی از SOAP/WSDL/UDDI بالای برنامه کاربردی موجود یا مولفه هایی که سرویسهای وب را تحقق می بخشند، تا حد گسترده ای در صنعت نرم افزار تجربه شد. اما تا به حال روش مناسبی برای ایجاد برنامه های کاربردی تجاری قدرتمند وجود ندارد. اگرچه طبیعت مولفه ها مناسب استفاده از آنها به عنوان سرویس وب می باشد، در بیشتر موارد اینطور نیست و برای طراحی مجدد و ارائه کارکرد مولفه ها به شیوه صحیح و از طریق سرویس وب نیازمند تلاش مضاعفی می باشیم[9].

پیاده سازی موفق SOA مستلزم این است که به مفاهیم و استراتژیهای پیاده سازی که خصوصیات و ویژگیهای اساسی SOA را فرموله می کنند، توجه شود. به مجرد پیاده سازی موفق SOA، مزایایی در جهت کاهش زمان توسعه و ایجاد محصول، بهره برداری از کاربردهای انعطاف پذیر با پاسخ دهی سریع و امکان اتصال پویای استدلالهای کاربردی شرکای تجاری، حاصل می شود. یک پیاده سازی کامل SOA نه تنها در ارتباط با گسترش و صف آرایی سرویسها می باشد بلکه امکان استفاده از سرویسها درجهت اجتماع برنامه های کاربردی متمایز و ایجاد کاربرد مرکب را منعکس می سازد.

خرید

مطالب مرتبط