تأسیس آژانس مسافرتی کودکان-251

قیمت: 30000 ریال

خلاصه اجرایی (مدیریتی)

تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص کودکان بین 4 الی 7 سال در جهت رسیدن به آرمان های آژانس که با تأسیس آن به طور مستقیم 15 شغل مستقیم و 50 شغل غیرمستقیم به وجود می آید.

بیان آرمان های کسب و کار

برای بیشتر مردم، بیکاری اوقات فراغت محسوب می شود ولی بررسی های آماری نشان داد که آنچنان که معلوم است کودکان بین 4 الی 7 سال تا زمانی که به سن آموزش رسمی برسد اوقات فراغت بسیاری وجود دارد ولی به دلیل کارآمد نبودن روش های گذراندن ساعت بیکاری متداول اغلب کودکانی که در مهدکودک ها و… پرورش می یابند بعد از گذراندن این مدت نه چندان اطلاعات کافی پیدا می کنند و شاید کودکان عبوس در آینده باشند و این مهم نیازمند آن است که اوقات کودکان به شکل تخصصی برنامه ریزی شود تا بتوان کودکانی فعال، شاداب و موفق و خودکفا در آینده داشته باشیم.

بیان ماموریت کسب و کار

این آژانس با استفاده از مدیران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نیازهای کودکان و آرمان های آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعی اوقات فراغت جدید و مدرن و قابل پیگیری را به کودکان می آموزد که این خود آن ها هستند که می توانند اوقات را برنامه ریزی کرده و اجرا کنند و در این مدل کسب و کار برای کودک و افکار او ارزش قائل شده ایم.

  1. توصیف کسب و کار
  2. معرفی کسب و کار

برنامه ریزی یک روزه برای اوقات فراغت کودکان که به 2 صورت است

  1. خانوادگی
  2. مهدکودک ها و پیش دبستانی ها

معرفی محصول یا خدمت

طراحی و اجرای گردش یک روزه از 9 صبح الی 4 بعد از ظهر با اهداف از پیش تعیین شده از جمله دیدن از مناطق دیدنی (فرهنگی، تاریخی، شهر بازی و…) و بازی های آموزنده گروهی و… که به رشد فکری و اجتماعی شدن کودکان کمک می کند.

تحلیل صنعت

صنعت گردشگری با توجه به صنعتی شدن جوامع و دوری از شادیهای سنتی قبل از نیاز به گردش و تمدد اعصاب جزء ضروری ترین وسایل زندگی همپایه با مسکن و پوشاک است و این عصر، عصر گردشگری نیز محسوب می شود.

نقاط ضعف اساسی

  1. آشنا نبودن خانواده ها با این نوع شرکت های آژانس
  2. کم اعتمادی تفکر عمومی به این صنعت در ایران و…

نقاط قوت اساسی

  1. چون این آژانس گروهی اداره می شود تصمیمات گروهی، میزان شکست و سلیقه ای بودن نظرات را کاهش می دهد.
  2. تأکید بر نیازهای مشتریان و حمایت از آن.
  3. حمایت دولت از این طرح با مشارکت 50 درسد یکی از سازمان های دولتی (میراث فرهنگی)
  4. تسهیل برنامه ریزی برای بهره مندی بیشتر از اوقات طرد شده آن ها

تهدیدات قابل ملاحظه

  1. وجود مسائل و مشکلات این شاخه از صنعت
  2. بدی آب وهوا در روز گردش که باعث تعطیلی آن و ضرر آژانس می شود.
  3. افزایش بهای مواد غذایی، وسایل حمل و نقل
  4. وجود رقبا و کم اعتمادی خانواده ها به این نوع برنامه ریزی

فرصت های قابل ملاحظه

  1. پیروی از اصل تخصص که موجب بالا رفتن توانایی و کارایی افراد می شود.
  2. وجود تنوع زیاد برای انتخاب مشتری
  3. استفاده از فناوری و مهارت های ویژه در رابطه با ارائه خدمات مربوطه

برنامه بازار و بازاریابی

  1. توصیف بازار (شامل بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه محصول و…)
  2. بازار هدف این آژانس، خانواده ها، اماکن عمومی و… است که اصولاً از طریق معرفی تجربه کنندگان است و به نوعی مشتری درخواست دهنده است.
  3. تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و…)

در این شهرستان 3 شرکت آژانس مسافرتی مشغول فعالیتند که 2 شرکت ماهان و زائر فعالیت های گردشگری مذهبی دارند و آرام سیر فعالیت های گردشگری خارجی و این آژانس تنها آژانس مسافرتی داخلی یک روزه محسوب می شود و ورود و خروج به این صنعت با توجه به تخصص و شرایط است و آسان نیست.

استراتژی بازاریابی

  1. استراتژی جذب مشتری
  2. استراتژی توزیع: توزیع به صورت عمومی اجراء می شود و مخصوص نهاد خاصی نیست.
  3. استراتژی مکان: موقعیت مکانی این خدمات حومه و حداکثر 100 کیلومتری شهر است که اصولاً فضاهای سبز و روستاهای زیبا هدف گردشگری هستند.
  4. استراتژی قیمت: قیمت ها اکثراً با توجه به شرایط اقلیمی و طبع افراد جامعه برنامه ریزی شده و چون هدف یک روزه است و هزینه اقامت شب جزء آن نیست هزینه ها بسیار کم خواهد بود.
  5. استراتژی محصول: همان طور که ذکر شد امکان آن که این خدمات مورد توجه قرار گیرد زیاد است و موقعیت خوبی می تواند داشته باشد.
    1. تبلیغات
    2. تجربه خود مشتری
    3. کاهش قیمت
    4. کیفیت گردش
    5. میزان باروری آموزشی و شاد بودن آن با توجه به موقعیت سنی کودکان

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

پایان نامه کارشناسی رشته معماری با عنوان اصول طراحی معماری فضای بازی کودک-5149

دسته: معماری فرمت فایل: doc حجم فایل: 148 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 107 پایان نامه کارشناسی رشته معماری با عنوان اصول طراحی معماری فضای بازی کودک مقدمه در سال 1989، نمایندگان کشورهای جهان درمجمع عمومی سازمان ملل متحد، پیمان حقوق کودک را تائید و امضا کردند و متعهد شدند تا برای تصویب و اجرای آن در کشورهای خود تلاش نمایند. این عهدنامه که به «کنوانسیون حقوق کودک» معروف است، همه...

پروژه کارآفرینی مهد کودک-2686

قیمت: 80000 ریال موضوع: پروژه کارآفرینی مهد کودک فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه کودکان بین 2 تا 6 سالگی، در مقایسه با نوباوگان و کودکان نوپا، زمان بیشتری را دور از خانه و والدین سپری می‌کنند. طی 30 سال گذشته، تعداد کودکانی که به کودکستان یا مهدکودک می‌روند، افزایش یافته است. این روند عمدتا به علت افزایش چشمگیر مشارکت زنان در نیروی کار است. در حال حاضر، مادران 67...

تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان-5686

قیمت: 95000 ریال موضوع: تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: یکی از عرصه‌هایی که زندگی روزمره را بازنمایی می‌کند و قدرت و مقاومت را در زندگی انسان‌ها به نمایش می‌گذارد عرصه‌ی فراغت است. فراغت عرصه‌ای است که اختیار و آزادی انسان‌ها در آن عرصه بیشتر قابل اعمال است. در نتیجه برخلاف کار که انضباط بیشتری را ایجاب می‌کند، فضای مناسبی برای...

دانلود گزارش کارآموزی شرکت هواپیمایی پرواز آسای شرق-2304

قیمت: 30000 ریال فهرست فصل اول الف مقدمه تاریخچه توریست الف) تضمین امنیت فراگیر ب) گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی ج) ایجاد زیرساخت‌ها و زیربناها د) توجه ویژه به اکوتوریسم ه- ایجاد تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فصل دوم الف شهر مشهد معرفی شهر مشهد ب معرفی آژانس فصل سوم پیشنهادات و نتیجه گیری مسئولیت تورها و اشتغال زایی طراحی تورهای جدید و کمپینگ یا کمپ توجه به طراحی محیط...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد