پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی-3809

قیمت: 25000 ریال

موضوع:

پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی

فرمت فایل: PDF

توضیحات:

این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. پرسشنامه پیش رو دارای 26 سوال است که 7 بعد بهره وری نیروی انسانی را مورد سنجش قرار می دهد. سوالات هر یک از ابعاد به تفکیک بیان شده اند. طیف مورد استفاده در این پرسشنامه 5 درجه ای لیکرت می باشد.

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

پرسشنامه تعهد سازمانی – پورتر-3178

قیمت: 25000 ریال Porters Organizational Commitment Questionnaire این پرسشنامه دارای 15 گویه و سه شاخص از شاخص های تعهد سازمانی را مورد سنجش قرار می دهد. منبع این پرسشنامه در داخل متن پرسشنامه آورده شده است. لازم به ذکر است که روایی و پایایی این پرسشنامه در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی تایید شده است.

دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی-902

قیمت: 25000 ریال دانلود پرسشنامه نوآوری سازمانی این پرسشنامه در یکی از مقالات منتشر شده در سال 2013 مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد نوآوری سازمانی را مورد سنجش قرار می دهد. پایایی پرسشنامه برابر با 84/ بدست آمده است. منبع اصلی پرسشنامه در متن پرسشنامه آورده شده است.

3 پرسشنامه رشته مدیریت-4506

قیمت: 49000 ریال پرسشنامه 1 هدف: جهت تحقیق در رابطه با عوامل مؤثر بر گرایش کاری یا انسانی مدیران. پرسشنامه 2 lpc هدف: ارزیابی سبک رهبری افراد (کارگرا – انسانگرا) با استفاده از نظریه فیدلر پرسشنامه سبک رهبری 3 هدف: خودارزیابی در شرایط رابطه مداری، وظیفه مداری (گرایش کاری و انسانی مدیران)

پرسشنامه شیوه‌های فرزند پروری بانتون-5425

قیمت: 25000 ریال پرسشنامه مکان کنترل نو ویکی – استریکلند پاسخنامه پرسشنامه شیوه‌های فرزند پروری بانتون این پرسشنامه 40 سوال دارد هر سوال را با دقت بخوانید و برحسب تطبیق یا عدم تطبیق با نظر و رفتار شما در برگه لیست پاسخها در قسمتهای بلی یا خیر علامت × بگذارید. ' src='

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد