یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم-6201

ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing

عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.

دسته: مدیریت – بازاریابی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٣

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود.

کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی

مقدمه:

بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.07مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترکیب بازاریابی پیامکی با وب سایت-2664

بازاریابی پیامکی یکی از قدرتمندترین روشهای بازاریابی می باشد و موسساتی که بتوانند به طور استاندارد و با استراتژی هوشمندانه ازاین ابزار قدرتمند استفاده کنند می توانند به موفقیتهای چشمگیری دست یابند. در این مقاله آموزشی به نکات بسیار حیاتی درباره بازاریابی پیامکی می پردازیم و سپس به ترکیب آن با بازاریابی آنلاین می پردازیم

مقاله ای کامل در مورد بازاریابی-6095

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 مقاله ای کامل در مورد بازاریابی مقدمه برای درک مفهوم بازاریابی ابتدا باید بازاریابی را درک نمود. انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را این چنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقیق یک ایده، قیمت گزاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که...

5 استراتژی بازاریابی-340

5 استراتژی بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک برای افزایش فروش !! اصلا استراتژی چیست ؟ راههایی است که از طریق آن می توان بیشتر در مشتری اثر گذاشت!

ترجمه مقاله بازاریابی و استراتژی های رقابتی جهت بالا بردن عملکرد-2610

عنوان انگلیسی مقاله: Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance عنوان فارسی مقاله: هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد