مشخصه ذخیره سازی در برنامه نویسی-2249

ترجمه مقاله مشخصه ذخیره سازی در برنامه نویسی

عنوان انگلیسی مقاله: Storage Class Specifiers in Programming

عنوان فارسی مقاله: مشخصه ذخیره سازی در برنامه نویسی

دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

شما تنها می توانید از مشخصه ذخیره سازی خودکار برای نام متغیرهای شناسایی شده در بلوک ها یا نام های پارامترهای عملیاتی استفاده کنید. به هر حال این نام ها به صورت پیش فرض دارای ذخیره سازی خودکار می باشند. بنابراین مشخصه نوع ذخیره سازی خودکار معمولا در وضعیت داده ها تکراری می باشد.

شما می توانید متغیرهای خودکار اولیه را به جز پارامترها مشخص کنید. اگر صریحا مقداری را برای یک هدف اتوماتیک مشخص نکنید، مقدار آن نامشخص می باشد. اگر شما مقدار اولیه ای را ایجاد کنید، عبارتی که نشان دهنده مقدار اولیه می باشد بر مبنای زبان برنامه نویسی C یا C++ معتبر می باشد. سپس هدف بر مبنای آن مقدار اولیه هر زمان که برنامه محتوا را بلوکه می کند، تنظیم می شود. این موارد شامل تعریف اهداف ورودی می باشد.

توجه داشته باشید زمانی که از دستور goto برای جهش به بخش میانی بلوک استفاده می کنید، متغیرهای اتوماتیک درون بلوک آغاز نمی گردند.

مدت زمان ذخیره سازی

اهدافی که به همراه مشخصه ذخیره سازی خودکار می باشند دارای مدت زمان ذخیره سازی خودکار هستند. زمانی که یک بلوک وارد می شود، ذخیره سازی برای اهداف خودکار در آن بلوک در دسترس قرار می گیرند. زمانی که بلوک خارج می گردد، اهداف دیگر برای استفاده در دسترس نمی باشند. هدف شناسایی شده بدون هیچ مشخصه پیوندی و مشخصه ذخیره سازی ایستا دارای دوره زمانی ذخیره سازی خودکار می باشد.

اگر هدف خودکار درون یک تابع که به صورت بازگشتی فراخوانی می گردد، تعریف شود، حافظه برای هدف در هر بازخوانی بلوک اختصاص داده می شود.

پیوند

متغیر خودکار دارای محدوده بلوکی بوده و بدون پیوند می باشد.

منابع مربوطه

– دستور بلوک در صفحه ١٧۵

– دستور goto در صفحه ١٨٩

– شرح نقش در صفحه ١۴٨

مشخصه طبقه ذخیره سازی بیرونی

مشخصه طبقه ذخیره سازی بیرونی این امکان را به شما می دهد که اهداف و توابعی را که چندین فایل مبدا می تواند مورد استفاده قرار دهند، بیان کنید. متغیرهای بیرونی، تعریف وظایف، یا دستورات متغیرهای توصیفی یا نقش ها را با مد نظر قرار دادن بخشی از فایل مبدا، قابل استفاده می سازند.

دستورات بیرونی خارج از تابع یا در آغاز بلوک ظاهر می شوند. اگر این دستورات به توصیف تابع بپردازند یا خارج از تابع آشکار شوند یا به توصیف هدف با پیوند بیرونی بپردازند، کلیدوازه بیرونی اختیاری می باشد. اگر شما به تعیین مشخصه طبقه ذخیره سازی نپردازید، تابع دارای پیوند بیرونی می باشد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.28مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترجمه مقاله HISC: معماری کامپیوتر با استفاده از واصف دستور اجرایی-2399

عنوان انگلیسی مقاله: HISC: A computer architecture using operand descriptor عنوان فارسی مقاله: مجموعه دستورالعمل های کامپیوتری سطح بالا(HISC): معماری کامپیوتر با استفاده از واصف دستور اجرایی دسته: کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: محاسبات از طریق پردازش مقدار زیادی از داده ها با توجه به محاسبات ابری امروزی انجام...

سیستم های ذخیره سازی اطلاعات-688

دسته: کامپیوتر و IT فرمت فایل: doc حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50 مقاله سیستم های ذخیره سازی اطلاعات مقدمه: حافظه ها از نظر ذخیره سازی اطلاعات و بازیابی آن به دو دسته تقسیم می شوند. یکی حافظه های درون ماشین هستند و دیگری حافظه های بیرون ماشین. حافظه های درون ماشین: عموماً حافظه های اصلی را شامل می شوند و حافظه های درون ماشین عموماً حافظه هایی...

پاورپوینت اصول کامپیوتر 2

قیمت: 1980000 ریال موضوع: پاورپوینت اصول کامپیوتر2 فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش) فهرست مطالب فصل اول مفاهیم اولیه الگوریتم شرایط الگوریتم پیچیدگی فضای لازم فضای مورد نیاز یک برنامه نیازمندیهای فضای ثابت نیازمندیهای فضای متغیر پیچیدگی زمانی چرخه زندگی یک سیستم جنبه های مهم بازبینی بعضی از الگوهای توسعه نرم افزاری طراحی شی گرا ویژگیهای طراحی شی گرا طراحی تابعی فصل دوم زبان برنامه نویسی C ویژگیهای زبان c انواع...

ربات کلش نسخه کامل و طلایی-1127

ClashBot v7.6 ViP Premium الگوریتم های تشخیص پیشرفته تصویر قادر به تشخیص اشیاء (آبجکت) Clash of Clans و اعمال الگوریتم ها و روش های خاص به هر کاری که نیاز به تکمیل شدن دارند خواهد بود. نتیجه نهایی یک ربات Clash of Clans زیبا است که دارای بسیاری از گزینه های سفارشی سازی است. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و پیکربندی آن فوق العاده آسان است. بدون نیاز به...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد