↓-↓
قیمت: 59000 ریال فهرست روش تحقیق: مقدمه: تبلیغات (Advertising) قیمت (Price) بسته بندی (Packaging) بسته بندی از 4 دیدگاه مختلف: روابط عمومی (Public Relation) قدرت (Power) اصول و مفاهیم ارتباطات بصری نتیجه گیری تاریخچه مختصر تبلیغات: 1- تبلیغات بازرگانی در دوران نخستین 2- تحولی شگرف با پیدایش صنعت چاپ تبلیغات؛ گذشته، حال، اینده تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات ارتباط ناهمزمان ارتباط دائمی پیام ها جمع زدایی گرایش به ارتباطات فردی...
قیمت: 56000 ریال موضوع: پروژه تبلیغات فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که میشناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو میکند و میگوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا میروند و از شبکه های صدا و سیما پخش میشوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از...
قیمت: 20000 ریال موضوع: سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی (پاورپوینت) فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش) فهرست مطالب مقدمه تعریف تبلیغات اهداف تبلیغات سیاست گذاری های آگهی های تبلیغاتی در ایران معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات شاخصهای موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی رقبا چه میکنند؟ دیپلماسی و فرهنگ استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی سیاستهای جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما بزرگترین و...
تبلیغات از طریق ایمیل