بازاریابی کسب و کار چند ملیتی: تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی-649

ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی: تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

عنوان انگلیسی مقاله: The performance of multinational agribusiness, effect of product and geographical diversification

عنوان فارسی مقاله: عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی: تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

دسته: اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۴

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

در این فصل ما به بررسی تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد ١٠٠ مورد از بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های بزرگی که صنعت غذا و نوشیدنی ها را در سر تا سر جهان تحت تاثیر قرار می دهند مسئله رشد یک موضوع بسیار مهمی، حتی مهمتر از چند ملیتی بودن در صنایع دیگر می باشد. این شرکت ها نماینده یک سوم تولیدات و بیش از نیمی از فعالیت های فنی صنایع مواد غذایی و نوشیدنی های جهان می باشند. شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی هدفشان بیشتر افزایش منفعت خودشان می باشد. آن ها دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا وارد بازار های پر سود و جدید مورد مواد غذایی همانند (انواع سس، غداهای حاضری و غیره …) شوند و در عین حال کنترل بر روی تولید کالا در بازار برای مواد غذایی مانند (شکر، آرد و غیره …) زمانی که سود حاشیه اس کمتر می باشد، داشته باشند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند بین سود ناخالص با آن حجم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به بازار می آید تعادل برقرار کنند . شرکتی که ما در این فصل مورد بررسی قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه ٣ تا ۴ درصد بیشتر از تولید غذا و مواد نوشیدنی در سطح جهانی می باشد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست داده اند. موارد استثنایی شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های اروپایی می باشند که باسرعت زیادی در حال گسترش هستند. برای شرکت های رقیب این می تواند یک مسئله نگران کننده باشد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 2.84مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترجمه مقاله جهانی شدن و روند آن در تحقیقات بازاریابی بین المللی در آسیا-4160

عنوان انگلیسی مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia عنوان فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا دسته: اقتصاد- بازاریابی - تجارت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۵ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل...

ترجمه مقاله حمایت از شاخص جغرافیایی در سطح ملی-319

عنوان انگلیسی مقاله: Protection of geographical indication on the national level عنوان فارسی مقاله: حمایت از شاخص های جغرافیایی در سطح ملی دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۴ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: مارک (علامت تجاری) مشترک یا مارک های تایید شده ابزاری را برای حمایت از شاخص های جغرافیایی ایجاد می کند که...

ترجمه مقاله بررسی رستوران های چینی در آمریکا-2329

عنوان انگلیسی مقاله: Perceptions of Chinese restaurants in the U.S عنوان فارسی مقاله: مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در آمریکا. دسته: صنایع غذایی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این مطالعه به بررسی نقطه نظر مشتریان امریکایی نسبت به رستوران های چینی در کشورشان با استفاده از...

ترجمه مقاله تاثیر فاکتورهای مختلف بر نوآوری محصولات شرکتها-543

عنوان انگلیسی مقاله: The effect of external and internal factors on firms product innovations عنوان فارسی مقاله: تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری محصول شرکت دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۵ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: در این مقاله، به بررسی تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی شرکت در مورد تازگی نوآوری محصول...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد