اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 92
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 91
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 90
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.
شبکه های توزیع، یک تغییر عمیق را در رابطه با طراحی و قواعد عملکردشان به علت انتظار افزایش اتصال تولید پراکنده (DG) به شبکه، تجربه می کنند. در حقیقت مطرح شدن بازار برق و نگرانی رشد جهانی برای موضوعات محیطی منجر به توسعه عظیم DG ها شده است. شمار زیادی از DGها توانسته اند مسائل تکنیکی و مشکلات فنی شبکه های توزیعی که برای پخش توان دو جهته طراحی نشده اند را مرتفع نمایند. راه حل های موجود برای حل اتصالات حاشیه ای DG ممکن است مناسب نباشند. شبکه های توزیع به طور قطعی باید به سمت هوشمند سازی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتر پیش بروند. دو روش ممکن برای رسیدن به این هدف عبارتند از معماری های جدید و ایجاد و توسعه سیستم های هوشمند. این مقاله بر روی معماری های جدید و مدهای عملکرد تمرکز می کند. شبکه های توزیع شعاعی مرسوم و سنتی می توانند DGهای بیشتری را به وسیله مطرح کردن و معرفی کردن حلقه های ویژه مناسب، بپذیرند. یک ساختار هایبرید (ترکیبی یا چندگانه) جدید که قادر به عملکرد به صورت شعاعی و مشی (مشبکی) می باشد پیشنهاد می شود و به بریکرهای اتوماسیون و کلیدهای اتوماتیک تجهیز می شود که قابلیت اطمینان آن را بهبود می بخشد. همچنین یک الگوریتم هیریستیک (ابتکاری) برای ساختار این معماری جدید، جهت تضمین ساختن استمرار و پیوستگی سرویس برای مشتریان و حداقل کردن هزینه کل، پیشنهاد می شود.
DGها، واحدهای کوچکی مبتنی بر یکی از منابع انرژی تجدید پذیر (همانند بادی و خورشیدی) و یا منابع مرسوم و سنتی (همانند موتورهای کوچک گازی و دیزل ژنراتورها) هستند.
ظرفیت نصب شده DGها در امریکا به 10MW و در فرانسه به 12MW می رسد. امید است که در آینده ای نزدیک، نگرانی رشد مسائل محیطی جهت امنیت تغذیه، باعث شود که منابع تجدیدپذیر محلی DG توسعه داده شوند. این منابع توان به شبکه های توزیعی که فقط برای پخش توانهای یک جهته از بالا دست به بار طراحی شده اند متصل می شوند.
در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است. تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.
از این رو، مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی، تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست. در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد، نیازمند «بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر، ایران و اسلام» است؛ البته با «یک رویکرد حقوقی».
این مطالعه تلاش نموده تا مطالعه ای در مورد ویژگی های کار به عنوان پیش بینی کننده انگیزه کاری و رضایت شغلی نماید. داده ها برای دستیابی به این اهداف با کمک اجرای پرسشنامه ای برای کارمندان بانک بخش خصوصی و عمومی در آندرا پرادش، جمع آوری شدند. ابزار اصلی تجزیه و تحلیل داده ها با کمک همبستگی و تحلیل رگرسیون چندگانه انجام شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که تنوع مهارت بعنوان پیش بینی کننده مهم و مثبتی در رضایت شغلی شناخته شده در حالی که هویت شغلی، هدفداری کاری، خودمختاری و بازخورد، پیش بینی کننده منفی رضایت شغلی هستند. هدفداری کاری، خودمختاری و بازخورد با توجه به انگیزه درونی، به طور معنادار و مثبتی پیش بینی کننده انگیزه درونی هستند. خودمختاری تنها بُعدی می باشد که پیش بینی کننده منفی انگیزه بیرونی است.
ویژگی های شغلی، رضایت شغلی و انگیزه کار
مفهوم مدل ویژگی های شغلی بر روی طراحی شغلی تمرکز می نماید، لذا به فرد انگیزه می دهد (دروار، 2006). هکمن، اولدهام، جانسون، و پوردی (1976) این رویکرد را بر اساس بررسی های تشخیصی شغلی گسترش دادند. ویژگی های شغلی، هدف ویژگی های مشاغل می باشند، رتبه چنین مشاغلی شغل به گونه ای طراحی شده که انگیزه درونی کار و رضایت شغلی متصدیان کار را بالا می برد (هاکمن و اولدهام، 1974). هدفداری کاری، تنوع مهارت، هویت شغلی، خودمختاری و بازخورد که پنج ویژگی اصلی شغلی هستند، ارتباط مثبت با رضایت شغلی و عملکرد اعتقاد دارند (هانتر ئی پی، 2006).