ترجمه مقاله پروژه الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات مبتنی بر مالتی ایجنت ترکیبی برای توزیع اقتصادی برق…

ترجمه مقاله پروژه الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات مبتنی بر مالتی ایجنت ترکیبی برای توزیع اقتصادی برق دسته: برق

حجم فایل: 4265 کیلوبایت

تعداد صفحه: 13

پروژه الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات مبتنی بر مالتی ایجنت ترکیبی برای توزیع اقتصادی برق + نسخه انگلیسی

A hybrid multi-agent based particle swarm optimization algorithm for economic power dispatch

چکیده – این مقاله یک تکنیک بهینه سازی ازدحام ذرات مبتنی بر مالتی ایجنت ترکیبی (HMAPSO) را معرفی می‌کند که برای توزیع اقتصادی برق به کار گرفته شده است. روش قدیمی بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) دارای معایبی چون تنظیم متغیرها، تصادفی بودن و یکتایی پاسخ است. الگوریتم جدید تکنیک‌های جستجوی قطعی، سیستم مالتی ایجنت (MAS) ، الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) و فرایند تصمیم گیری زنبوری را با هم ترکیب می‌کند. لذا به کمک جستجوی قطعی، بهینه سازی ازدحام ذرات مالتی ایجنت و زنبوری، HMAPSO قادر است بهینه سازی را تحقق دهد. مساله توزیع اقتصادی برق یک مساله بهینه سازی محدودشده غیرخطی است. تکنیک‌های بهینه سازی کلاسیک مثل روش‌های جستجوی مستقیم و گرادیان قادر نیستند پاسخ بهینه کلی را بدست دهند. سایر الگوریتم‌های تکاملی تنها یک پاسخ تا حدودی خوب را فراهم می‌کنند. برای نشان دادن توانمندی الگوریتم ارائه شده، این الگوریتم به مواردی با 13 و 40 ژنراتور اعمال می‌شود. نتایج نشان می‌دهد که ابن الگوریتم در یافتن پاسخ کلی نسبت به همتاهای خود بسیار صحیح و قوی‌تر است.

لغات کلیدی: توزیع اقتصادی برق، PSO، اثر نقطه دریچه، سیستم مالتی ایجنت.

خرید

مطالب مرتبط

روشهای تدریس و ارائه مطلب…

دسته: علوم انسانی

حجم فایل: 1514 کیلوبایت

تعداد صفحه: 110

روش تدریس (Teaching Method) ، روشهای تدریس نوین، شیوه ارائه مطلب، آموزش روشهای سخنرانی در کلاس و مدیریت کلاس درس، شاگرد منفعل و معلم فعال، روش سخنرانی چیست و ما چه کار باید بکنیم، زمان برای کسب اطلاعات و مفاهیم جدید، آمادگی عاطفی معلم، آمادگی تجهیزاتی در کلاس درس، مقدمه سخنرانی در کلاس، توجه به شاگردان و دانش آموزان، بیان صریح هدف ها، ارائه متن سخنرانی، مهارتهای آموزشی و سازماندهی آموزش، ارزشیابی یک محرک است، فعالیت جسمی، حرکات دست و حرکات جسم، سخنرانی هیجانی، تن صدای سخنران، حالت سخنران در کلاس، جمله بندی آخرین مرحله سخنرانی، جمله بندی و نتیجه گیری، جمع بندی سخنران – معلم، معایب و محاسن روش ها، تقویت دامنه لغات بچه ها، دانش آموزان، روش نهایی علمی، نظام آموزشی، روشهای سنتی سخنرانی و سخنوری، روش نمایش علمی، آمادگی سخنران، معلم، استاد، گرایش تکنولوژی، مرحله توضیح، روش آزمایشگاهی، مراحل روش آزمایشگاه، تقسیم کار و تقسیم وظایف شاگردان، دانش آموزان، گردش علمی و یادگیری فردی مبتی بر شماهده یا مبتنی بر عمل و آزمایش عمل، یادگیری بصورت مشاهده، روش گردش علمی در آموزش، روش بحث گروهی، بحث گروهی در موضوعاتی که علاقه داریم، چه دروسی را با روش بحث گروهی در کلاس میتوانیم اجرا کنیم، توانمندی علمی و سازماندهی لازم برای معلم، انتقال اطلاعات و یادگیری مفاهیم علمی محور همه روشها، هدفهای دیگر آموزشی و تربیتی، ایجاد علاقه مشترک، گروهبندی بچه ها بوسیله معلم، ایجاد و پرورش تفکر انتقادی، تمام آموزش پیشرفت است!، تفکر اعتقادی، شاگرد بتواند براساس استدلال و شواهد، تجربه و تجزیه و تحلیل قضاوت کند، پاسخ های صحیح، روش ایجاد توانایی، یا تقویت توانایی اظهار نظر و سخنرانی در جمع، جرات اظهارنظر دانش آموزان و دانشجویان، روحیه اظهار نظر جمعی، سیال سازی ذهن یا کاهش مغزی، قدرت و توانایی انتقاد پذیری، تولانس یا تولانیتس تحمل پذیری، تساهل و تسامح، نقش معلم در کلاس، مدیریت بحث گروهی، رویکرد جدید آموزشی، تشویق دانش آموزان به مطالعه و دنبال کردن جلسات بحث، آمادگی و برنامه ریزی، اننتخاب موضوع بوسیله معلم، انتخاب موضوع مناسب از کتاب و منابع آموزشی، وظایف شاگردان، معلم متخصص، روانشناسی و مشارکت، روش حل مسئله، الگوی حل مسائل، روش های مسئله محورنگر، معلم در نقش راهنما، مثال هایی در کلاس درس، مطالعه کتاب درسی، ذکر منابع، طرح مسئله با شیوه های مختلف، نشان دادن فیلم یا اسلاید در کلاس، فرهنگ جامعه نمونه، گزارش نهایی گروه، همگرایی، فعالیت و مشورت کردن، اعلام گزارشات، قدرت استدلال، استدلال منطقی، نمونه از یک الگو، سمینار برنامه ریزی توافقی، تلفیق درسها بصورت محوری یا هسته ای، روش واحدی، روش محور، روش واحد موضوع، روش واحد تجربی چیست، همکاری و راهنمایی معلم، مطالعه و تحقیقات، انتخاب موضوع بر عهده دانش آموز، مثالی از کلاس های ابتدایی در مدارس آمریکا، انتخاب پروژه، Integrated Learning Systems، برنامه ریزی تلفیقی وحدت یافته، روش تحقیق، سیستم دانشگاه های انگلیس و استرالیا در پایان نامه ها، روشهای برپایه فعالیت شاگرد، نه برپایه فعالیتهای معلم .

خرید

مطالب مرتبط

برش ساختمان آپارتمان 4 طبقه روی پیلوت - 676…

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 197 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: پلان معماری

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

گزارش کارآموزی خدمات کامپیوتری ارس رایانه…

چکیده

مقدمه

فصل اول

۱-۱- معرفی محل کارآموزی

۱ ۲- – معرفی کل شرکت کامپیوتری

۱- ۳ – شرح کلی فعالیت های که در آن شرکت انجام می شود

۱ -۴- فعالیت های مرتبط با رشته تحصیلی

فصل دوم

۲-۱- فعالیت های انجام شده (فعالیت های واگذار شده به دانشجو جهت کارآموزی)

۲-۲- تعریف فعالیت های واگذار شده

فصل سوم

۳-۱- مشکل ۱

۳-۲- راحل سریع ۱

۳-۳- راحل سریع ۲

۳-۴- مشکل ۲

۳-۵- راحل سریع ۱

۳-۶- راحل سریع ۲

۳-۷- اداره ای به نام آفیس

۳-۸- راحل سریع

۳-۹- بوق های کامپیوتری

۳-۱۰- کار نکردن مانیتور کامپیوتر

۳-۱۱- برای تمیز کردن cd-drive

۳-۱۲- خرابی فن هی کیس کامپیوتری

۳-۱۳- احیای کامپیوتر های شخصی بدون راه انداز

فرم گزارش کار هفتگی

فرم گزارش کار ماهانه

گزارش بازدید مدرس کارآموز از محل

گزارش ماهیانه سرپرست کارآموز

ارزیابی نهایی کارآموزی

خرید

مطالب مرتبط

مقاله اوقات فراغت معلمان زن…

طرح مسئله

هر موجود زنده ای برای اینکه زنده بماند نشو و نمو نماید، باید کاری انجام دهد و به تناسب شرایط محیط و وضع جسمی خود، تلاش کند. از این نظر در میان موجودات زنده، انسان وضعیت پیچیده ای دارد و به عبارت دیگر انسان به اقتضای، شرایط اقلیمی، نوع تولید و میزان نیازها، به گونه ای دیگر تلاش می کند. همچنین پایگاه اجتماعی، عقیدتی و ایدئولوژی، وابستگی به گروه و سازمان و یا تشکیلات مختلف و متغیر های نظیر آن، در کیفیت و کمیت تلاشهای انسانی موثر است. نوع کاری که کشاورز دارد و حتی اندازه آن و تقسیم بندیهای زمانی مربوط به آن به کلی با نوع و میزان فعالیت یک کارمند شهر نشین تفاوت دارد و میزان کوششهای ماهیگیران در محدوده سال و ماه و روز و شرایط وابسته به آن با کیفیت و کمیت کار عشایر به طور کلی متفاوت است و لی آنچه به صورت واقعیت مشترک بین همه انسانها با هر شغل و حرفه و شرایط و مقتضیات گوناگون وجود دارد، این است که هر انسان با توجه به شرایط خود، به میزانی که بتواند نیازهای درجه اول خود را مرتفع سازد کار می کند، و یا در چارچوب قانون و عرف، انجام وظیفه می کند ولی این چارچوب کم و زیاد می شود، ولی هیچ انسانی وجود ندارد که در تمام فصول و ماهها به طور شبانه روز کار کند و یا به طور کلی کار نکند. با قبول این واقعیت پدیده اوقات فراغت مطرح می شود، بدین مضمون که وقتی انسان در طول روزمره ساعاتی را کار کرد، پس از رهایی از کار تصمیم می گیرد، بقیه را به گونه ای سپری کند و سپری گردیدن این اوقات به قشر خاصی منحصر نیست، و عده ای آن را برای شکوفایی و رشد شخصیت و جمعی برای تفریح و سرگرمی و جماعتی آن را جهت استراحت سپری می کنند.

خرید

مطالب مرتبط