تجزیه و تحلیل وسیله-هدف شیوه ای برای چگونگی تعریف موارد ذیل فراهم می نماید: (1) ویژگی های(صفات) عینی یک محصول یا خدمات را می توان در ارزش های نام تجاری تجزیه نمودو (2) چگونه ارزش نام تجاری می تواند، به نوبه خود، به تماس با مشتریان تبدیل شود. نظریه وسیله- هدف با این فرض حرکت می نماید که مردم به هر چیزی که می ببینید، بشنوید، و غیره به آن معنا می دهند. و با توجه به این امر ما به طور ناخودآگاه این معانی را در طرح های ذهنی موجود ذخیره می نماییم. ما این کار را با هر فردی که برخورد می نماییم، انجام می دهیم (همچنین به عنوان تصور قالبی یا افراد مسکوت شده اشاره شده است)، اما به مشاهدات مان از محصولات و نام و نشان های تجاری معنا می دهیم. مدل زمینه ساز تجزیه و تحلیل وسیله-هدف به اصطلاح زنجیره وسیله-هدف نامیده می شود. شکل 1 ساختار زنجیره ای وسیله-هدف را نمایش می دهد.
به علت ساختار شبکه های توزیع، گستردگی و در معرض عوامل محیطی بودن آنها بسیاری از خاموشیهای اعمال شده به مشترکین ناشی از حوادث این شبکه هامی باشد. روش عیب یابی فعلی در شبکه های توزیع به علت عدم وجود تجهیزات حفاظتی و مانیتورینگ مناسب و نیز نبودن امکان کنترل از راه دور زمانبر بوده و به صورت سعی و خطا می باشد.
این مسئله باعث برخی آسیبهای احتمالی به تجهیزات شبکه و مشترکین نیز می گردد. افزایش اطلاعات از وقایع سیستم اتوماسیون شبکه های توزیع در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است که با اجرای آن اطلاعاتی نظیر عملکرد تجهیزات حفاظتی، وضعیت کلیدها و مقادیر ولتاژ و جریان در مرکز قابل مشاهده بوده و امکان ارسال فرمان برای تجهیزات وجود دارد. در این پروژه سعی شده است معرفی جامعی از سیستمهای اتوماسیون ومانیتورینگ پست ارائه گردد. در فصل دوم از پروژه به شرح کلی سیستمهای اتوماسیون پست(SAS) پرداخته شده است و همچنین انواع سیستمهای پست همراه با مزایای آنها نیز بیان شده است.
در فصل سوم، پیشرفته ترین سیستم اتوماسیون پست(SAS570) به طور کامل شرح داده شده است و به توزیع مواردی از قبیل خصوصیات، طراحی تجهیزات و وظایف این سیستم پرداخته شده است. اجزای سیستم اتوماسیون پست بسیار زیاد وگسترده است و صحبت در مورد تمامی آنها نیاز به تالیف چندین کتاب دارد ولی به طور خلاصه چند جزء مهم سیستم اتوماسیون پست در فصل چهارم آورده شده است. در فصل پنجم به شرح کاملی از سیستم مانیتورینگ پست(530 SMS) پرداخته شده است. امید است این پروژه بتواند دید جدیدی نسبت به تکنولوژی پیشرفته اتوماسیون و مانیتورینگ به شما ارائه کند.
300 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
300 فناوری اطلاعات و کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
– آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته عرضه شده در ‘میهن همکار’ با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق ‘میهن همکار’ تهیه و ثبت شده است.
مزیت های ویژه این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم می توانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
ما کارایی بانک های اسلامی و عادی را در طول سال 2004 الی 2009 مورد بررسی قرار می دهیم. استفاده از MFA غیرپارامتری، تجزیه کارایی عمده (هنگامی که کارایی بانک ها نسبت به یک مرز متداول اندازه گیری می شوند) به دو جزء را ممکن می سازد: کارایی خالص (کارایی بانک ها نسبت به مرز نوع بانک خودشان) و کارایی نوع (کارایی ای که به طرز کار مربوط می شود). این نگرش برای مستندات بانکداری اسلامی، موضوع جدیدی به شمار می رود. تجزیه و تحلیل در دو مرحله اجرا می گردد. مرحله اول از DEA و MFA جهت مقایسه بانک ها بر اساس کارایی عمده و مولفه هایش (کارایی خالص و نوع) استفاده می کند. ما دریافتیم که برحسب کارایی عمده، بانک های اسلامی معمولا برابر با بانک های عادی، بر حسب کارایی خالص به طور قابل توجهی بیشتر و بر حسب کارایی نوع به طور قابل توجهی کمتر هستند. مرحله دوم تجزیه و تحلیل می نماید که کدام محاسبه به وسیله محیط بانکی و خصوصیات تراز بانک، این نتایج را تأیید می کند. کارایی نوع پایین بانک های اسلامی ممکن است به فقدان طبقه بندی فرآورده نسبت داده شود در حالی که کارایی خالص بالا توانایی بالای مدیریتی را در بانک های اسلامی منعکس می کند. این اکتشافات و یافته ها به تعدیل کنندگان و سیاست سازان مربوط می شود. به خصوص بانک های اسلامی باید مزایای حرکت به سوی یک سیستم بانکداری استاندارد را کشف کنند، در حالی که فعالیت مدیران بانک عادی در سطح پایین تری از حد انتظار می توانست در مفاد رسوم پاداش مداوم بررسی شود.
بحران مالی اخیر منجر به مشکلاتی در بانک های عادی سراسر جهان گردید. در مقابل بانک های اسلامی به طور وسیعی از این بحران مصون بودند. مشخص شد که محیط عملیاتی کنترل شده آنها توسط قوانین شرع، سرمایه گذاری در آن نوع از فرآورده های مالی را که بر روی بانک های عادی تاثیر گذاشتند و این بحران را تهییج نمودند، ممنوع کرده است.
در نتیجه ارزش های سنّتی سرمایه گذاری اسلامی، از جاذبه رو به افزایشی برای سرمایه گذاران غربی برخوردار است که آنها را به وسیله اعمال بانکداری بانک های عادی در ایجاد بحران مالی جهانی از خواب غفلت بیدار کرد. بنابراین بانک های اسلامی تنها محدود به مسلمانان آن منطقه نیستند؛ بیش از 300 موسسه مالی اسلامی در سرتاسر 70 کشور پراکنده شده اند. بعلاوه در حال حاضر 5 بانک اسلامی در بریتانیا و 19 موسسه مالی اسلامی در ایالات متحده آمریکا وجود دارد.
همه کسانی که از قوّت و وسعت فهم برخوردارند ذاتاً از موعظه گران متنفرند؛ زیرا خیلی زود دریافته اند که پیچیدگی راز آلود زندگی ما موعظه ها را بر نمی تابد و به بند کشیدن آدمی در کلیشه هایی از این دست، به منزله سرکوب تمامی تشویق ها و الهامات الهی ایست که از رشد بصیرت و شفقت در او پدید آمده اند. موعظه گر نماینده عامّه مردمانی است که در احکام اخلاقی شان صرفاً با قواعد کلی هدایت می شوند. این افراد چنین تصور می کنند که این قواعد آنها را با یک شیوه مشخص و از پیش تعیین شده و بدون تحمّل رنج شکیبایی و بی آنکه قوّه تشخیص و بی طرفی شان به کار گرفته شود به سوی حق و عدالت سوق می دهند. آنها دغدغه ندارند که خویش را مطمئن سازند که آیا دارای بصیرتی هستند که از یک داوری باارزش و توأم با وسواس و یا از یک زندگی پرشور و عمیق برای خلق حس همدردی وسیع با هر آنچه که آدمی هست برآمده باشد.
جرج الیوت، آسیاب کنار فلوس
در اینجا می خواهم برخی همسانی های موجود میان اندیشه ویتگنشتاین متأخر و آنچه که من بنا دارم «زمینه گرایی1» در اخلاق بنامم را شرح دهم. برای این کار لازم است ابتدا اشاره ای به برخی از بینش های اساسیِ زمینه گرایی داشته باشم. در ادامه نشان خواهم داد که چگونه این بینش ها همتاهایی در اندیشه متأخر ویتگنشتاین دارند. در این راه ما شاهد هم راستا بودن حرکت دیالکتیکی زمینه گرایی و حرکت دیالکتیکی فلسفه متاخر ویتگنشتاین خواهیم بود. امیدوارم بتوانم وجود فراگیر عناصر ویتگنشتاینی در زمینه گرایی را نشان دهم.
الف. زمینه گرایی در اخلاق
آغازگاه زمینه گرایی[امر] جزئی است. از بسیاری جهات، همانطور که مارتا نوس باوم2 اشاره می کند، زمینه گرایی ‘دفاعی ارسطوئی است از اولویت امر جزئی’.(Nussbaum ,1995:165) افزون بر این، زمینه گرایی در دلمشغولیِ بیشتری که به امر جزئی نسبت به امر کلی دارد، بر اهمیت رشد و پرورش ‘توانایی های ادراک’ 3 فرد تاکید می کند. (Nussbaum , 1995:154)در حقیقت، رشد و پرورش این «توانایی های اداراک » یک تکلیف اخلاقی و به کار بردن آنها یک ‘دستاورد اخلاقی’4 محسوب می شود. (Nussbaum, 1995c:154) همان گونه که جان ککس می گوید ‘درک دقیق موقعیتی که آدمی در آن به عمل[ اخلاقی ] فراخوانده می شود، یک تکلیف مهم اخلاقی است’.(kekes, 1984:10) در بستر تأکید زمینه گرایی بر موارد جزئی و فردی، مایلم در آغاز، یکی از تجارب شخصی خود را به عنوان نمونه بیاورم و دقیقاً نشان دهم که چگونه تصویرکردن چیزی به شیوه ای خاص می تواند فی نفسه یک «دستاورد اخلاقی » محسوب شود. هنگامی که هجده سال داشتم، مدت هفت ماه در یک صومعه جنگلی، متعلق به یک بودایی در شمال تایلند زندگی می کردم. صومعه ما فاقد آب و برق بود و ما آب مورد نیاز خود را یا از چاه تامین می کردیم یا از سماورهای برآمده عظیمی که آب باران را از پشت بام به داخل سالای6 اصلی هدایت می کردند. این سماورها تا اندازه ای شبیه بشکه های آب جو بودند و به ته آنها شیرهایی نصب شده بود. یک روز دیدیم که یک مار بزرگ زیر یکی از این سماورها و از بخت بد، زیر همان سماوری که ما بسیار از آن استفاده می کردیم دراز کشیده است. از ترس آن مار، ما مجبوربودیم از سایر سماورها که خیلی هم راحت نبود استفاده کنیم. این قضیه سه روز به طول کشید.(به دلیل آنکه آنجا جزء مکان های مقدس محسوب می شد نمی توانستیم مار را بکشیم یا آن را دور کنیم. ولی اگر خارج از صومعه بود می شد آدم هر چه سریعتر خودش را از شرّ آن خلاص کند.7)